Jumaat, 11 Februari 2011

hanya satu..


Salam semua,

Pagi tadi aku dijemput pergi ke majlis penyerahan insentif pelajar cemerlang pmr tahun 2010...sebab aku dapat 7A..

Hanya aku dan 3 orang lagi kawan aku yang dapat 7A kat sekolah ni 8A/9A takda,memang sekolah kita orang yang paling sikit pelajar2 yang mendapat keputusan cemerlang..sekolah2 lain banyak...lebih 10 orang.Tiga lagi kawan aku tu..sofia,izzati,dan haida dah pindah sekolah...jadi tinggal aku sorang je la dari sepang putra,datang sana pun tak kenal sapa2...budak2 sekolah lain ramai yang dapat cemerlang..siap boleh tangkap2 gambar lagi. Aku duduk dengan kawan aku dari Smk Sungai Rawang..dah tu je yg aku kenal.

Mula2 budak2 9A dulu yang amik hadiah dari YB Sepang tu,panjang gak barisan budak2 9A ni,siap ade background musik lagi tu...dah la lagu sedih..ntah lagu ape ntah..menyesal aku tak belajar betul2 dulu..kalau tak mesti aku boleh dapat 8A!!!

Tapi lagu background tu memang sedih la...liriknya lebih kurang gini 'sayang2 seribu kali sayang...' dinyanyikan oleh orang perempuan.Lagu ape tu hah?

Tapi apa-apa pun tahniah kepada budak laki dari Sam Sungai Merab Luar sebab jadi pelajar terbaik keseluruhan peringkat daerah sepang!...tunggu aku masa Majlis intensif pelajar cemerlang SPM plak dua tahun lagi!!...aku pasti berada di sana lagi!...InsyaAllah.........

HAHAHAHA..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...