Selasa, 24 Mei 2011

Pistol mainan jadi popular...


Hari ni,kat skola aku ade bawak 3 biji pistol mainan yang aku amik dari budak2 kecik kat surau
Tapi jangan ingat aku budak2 lak,main pistol mainan,aku bawak pon saje2 je sebab bentuknya
sangat cool seperti senapang askar marine amerika di iraq.Aku nak tunjuk kat kawan2 aku
Tapi tak taula senapang kecik aku tu jadi popular dalam kelas,semua nak pegang.
Budak perempuan sebelah aku yang da besar panjang pon siap cakap nak bawak balik pistol
mainan tu,aku bagi la kat dia.Bukannya aku guna pon.Si qadir lak wat aksi tom rider guna senapang aku tu.hahaha..
ape nak jadi la ngan kita orang ni..da skola menengah pon minat kat pistol mainan,hahaha

mood:Sebenarnya hari ni kitaorang amik pekse add math,lepas rehat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...