Isnin, 24 Januari 2011

SERIUS doh..-ko boleh mati kalau main ragbi..


Kepada kawan2 semua,tahun 2011 ni aku telah dilantik menjadi setiausaha kelab ragbi sekolah.Tiap-tiap petang aku kena buat latihan dan aku ditugaskan sebagai 'forward'(tukang rempuh).


Memang sakit main ragbi ni...jadi forward lagi la bertambah sakit dohh....tapi dengan teknik2 yg diajar,boleh mengelakkan daripada tercedera.YE KE?


Jadi nasihat aku kat budak2 luar sana.....janganla main ragbi utk skola....untuk orang kuat cam aku takpa la....main ragbi ni boleh menyebabkan tulang2 korang berkecai!!!...tapi main bende ni leh hilangkan tension....leh rempuh orang sekuat hati.....cam dalam peperangan la....cuma tak guna senjata je.

Terima kasih kepada Cikgu Muzzafar dan Cikgu Farid kerana melatih kami setiap petang.

Hahaha...bye2....Assalamualikum.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...