Jumaat, 21 Januari 2011

Serius nak tahu-why japanese student do not attend my school again?


Pada tahun 2008,ketika aku dan kawan2 aku melangkah ke tingkatan 1,masa tu...kelas aku...1 musytari adalah antara kelas yang terpilih untuk membuat persiapan untuk menyambut budak2 oversi dari sekolah jepun yang datang ke sekolah aku.Dan memang betul..aku yla yg paling'batak'sekali tengok budak2 luar negara ni datang melawat sekolah aku ni.Macam2 la aktiviti yg budak2 skolah aq lakukan untuk menyambut mereka2 ini seperti mengayam ketupat,melukis batik,persembahan budaya,main congkak,makanan tradisional dan lain-lain.

Tapi kenapa sekarang,time aq form 4 ni...diorang da tak datang sini lagi?.Kalau dulu tiap2 tahun diorang datang.Sepatutnya..tahun ni kitorang yg tingkatan 4 ni la yg kena layan mereka.Tapi diorang tak datang pulak...
huhhh..........fuhhh.............(T_T)?

Japanese...come back here!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...